Med ett leende på läpparna ska jag möta världen.

Fick nyss veta att min ledighetsansökan har beviljats. Så nu är det bara att åka, men min natur är fortfarande inte klar. Fast bör hinna det innan dagen är slut (Y) Men igår var jag så himla rörd, var till farmor innan jag for till rebecka och mikaela. Och det visade sig att hon har målat av mig på en tavla, och jag som har längtat så mycket efter en tavla. Jag började faktiskt gråta, om någon kunde förstå hur mycket de tavlorna betyder. Dom är ovärdeliga i mina ögon!
Och idag har jag bestämt mig för att jag måste ta mig på gatufesten i alla fall. Det är kanske låter töntigt, men jag vill verkligen gå på Tomas Ledin med min mamma. Och det tror jag hon kan behöva dessutom! Men nu ska jag äta nå lunch för att sedan orka göra klart mitt arbet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul :) Eller jag vet inte vad rockabilly är :P Men det lät då kul :D Jo jag är frisk nu<3

2009-03-25 @ 15:37:12
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0