It's a little ironic

Hade egentligen tänkt skriva om dagen igår, men jag var så trött att jag orkade aldrig! Men dagen bestod av skoter, sol och mat. Inget man nekar till och glad var jag.
Vi fick dock inte så mycket fisk, men det gjorde inte mig något. Eller jag fick ju faktiskt en minimal fisk så den fick simma vidare och lika glad var jag för det.
Nu sitter jag väl mest och väntar på maten som aldrig verkar bli färdig! Jag ska i alla fall rida senare ikväll. Något som alltid får en på bättre humör. Dagen har varit helt upp och ned. Jag vill verkligen inge mer!


pappas lekar får en också på ganska bra humör!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fusk jag saknar faktiskt att vara på stallet och rida :)

2009-03-23 @ 18:35:12
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0