You are always in my mind.

Ännu en gång sitter jag och lyssnar på vinyl. Kan ju säga att den musiken strömmar hela dagarna. Har chips och dipp utmed mig och jag sitter nu nere framför tvn i våra nya härliga fotöljer. Snart har jag väl tänkt mig att se Walk the line på datorn. Och kanske läsa lite i någon av mina tre böcker jag har som väntar. Igårkväll, eller i natt läste jag ut en väldigt bra bok, Åse. Det är lite lustigt allt detta, men jag känner mig så harmonisk här ute i racksund å känner inte att jag måste göra en massa saker, utan jag kan ta det lugnt och läsa min bok. Synd bara att solen inte värmer så mycket ännu. Fast idag har den i alla fall lyckats tränga sig fram från de tjocka molnen så jag hoppas att vädret håller i sig till helgen också. Vill inte ha regn på midsommar, men jag vill ju rätt mycket som är omöjligt.

Varför blir det så här?!
Blir snart orolig på riktigt..

Kommentarer
Postat av: Olivia

att man är lite dryg och har rätta kommentarerna till allt. journalisten i 27 dresses är väldigt cynisk, om du har sett den filmen :)

2009-06-19 @ 14:09:49
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0