You can take all old roses with you cuz I've got new gardens I must grow.

Så var den helgen över. Det började med en soft fredagskväll som innehöll städning av Jotsokk och mys framför tvn med karln. Fast det blev väldigt lite sömn när min mage och rygg la av. Så efter att ha somnat närmare 4 så låg jag och vred och vände mig till 10, då klev jag upp. Antod att dagen skulle bli världelös, men det blev den inte. Vi drog på "bilutställning" i arvids, kan ju påpeka att det var inte mycket till bilar. Tog inte länge att kolla in allihopa, men sen bar det av till Jotsokk och grillning av pyttipanna och groggande! Senare på kvällen blev det kubb och bränboll med mamma, pappa och johan. Fin kväll! :)
I morse åkte Rikard hem, det är cirka en månad kvar tills vi ses igen. Så det kändes rätt surt att åka till skolan när man kunde stannat i sängen och myst istället.. Men man får inte alltid som man vill :P
Något mer som känns surt är att på onsdag åker Mikaela och Rebecka hem igen. Alltså blir det jättetomt...

Ett år sen på fredag, fortfarande kvar där jag stannade upp och funderade.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Camillabilla jag är och jobbar på skogsplanteringen och det är skittråkigt!!!! :P<3

2009-06-09 @ 06:21:39
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0