Nothing compares to you.

Det har hunnit hända en hel del sen jag skrev förutom filmen igår.
Jag har till exempel kört vattenskoter för första gången i mitt liv. Jag har varit mycket med Rebecka, Mikaela och Rikard vilket har fått mig att känna mig bra och glad igen.
Nu har jag även börjat jobba på vauka, började i måndags. Det låter väldigt sjukt men jag trivs faktiskt rätt bra där trots alla gamlingar, endel är ju riktigt söta av sig dessutom :)
ajja, nu ska jag läsa en bok som jag köpte i mellis idag och sen sova så jag orkar jobba imorrn.
God natt

Kommentarer
Postat av: öööj

många söta låter bra. några filfar till mikaela? eller de måste ju bli FFilfar :P

2009-07-09 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0