You used to call me just to say I Love You Baby..

Onsdagnatt, eftersom jag lyckades sova bort hela dagen idag så är jag inte så sugen på att sova nu. Nog för att det kanske är dags att sova snart om jag ska orka hela dagen imorgon. Men samtidigt, vem fan bryr sig?
Kanske borde göra engelskan snart, den skulle ju vara klar vid det här laget. Men vem fan bryr sig?
Jag förstår inte varför känslan ska komma smygandes ibland och varför jag inte bara kan lägga sånt här bakom mig. Eller känslan? Det är tusentals känslor som kommer smygandes, helt olika ämnen men samtidigt samhöriga på något vis..
Jag må vara galen, men jag kan inte sluta grubbla. Kanske det vore bäst att sluta upp allt detta i alla fall? Kanske vore minst tårar då? Hur mycket kommer det ens att bli? Jag vet ju själv att det inte är den mest lediga perioden i någons liv som uppkommer nu. Jag vet även hur mycket jag inte vill, och varför. Samtidigt som jag vet att jag måste vara egoistisk. Men vad gör jag för val om jag ska vara egoistisk?

When it was good
We were sitting on the top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right not like tonight
We were sitting on top of the world

When it was good
No we didn't have a cent to our name
When it was good
We were happy in the pouring rain
I wish it would be that good
When we were sitting on top of the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0