You always save me..

Det är så svårt att vara egoistisk, speciellt inte när jag inte själv vad som skulle göra mig bäst. Kanske vore enklast att sluta allt.
Igår kunde jag inte sova, så jag har bara sovit två timmar.. Resten av tiden hann jag gräva ner mig i alldeles för mycket funderingar. Jag försökte knuffa iväg dom med oc, men inte ens det funkade i natt.. Varför det blir så vet jag inte, och om jag verkligen klarar detta vet jag inte. Men det kan ju vara så bra också. Helt underbart kan det också vara. I ledsna stunder, så måste jag säga som Peyton sa till Lucas en gång, You always save me. Det är så sant det bara kan bli, dock så kan han förstöra det själv lika lätt igen. Men det är tanken som räknas, eller hur?! Livet är aldrig någonsin lätt.

My hero of war ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0