Maybe if I act like that, flipping my blonde hair back. Push up my bra like that..

Jag är så jävla förbannad att det fattar ingen! Jag hatar att Björn måste hata mig! Jag fick precis ig på hans prov. Har skrivit samma saker som dom andra gångerna och kände verkligen att jag skulle klara det, kanske inte med stor marginal. Men jag skulle klara det.
Tror någon i världen att jag klarade det? NÄ! Två sidor rättade han inte, det var inte rellevant för provet det jag hade skrivit. Men jag kan ju lova världen att det skrev jag på första provet och fick full pott! Ska jag måsta muta han med en miljon för att klara denna jävla biologi? Jag hatar björns lektioner och kurser. Dom kan inte vara slut fort nog. och jag ska gråta mig till sömns i natt för jag verkar bli ensammen igen och jag är nervös för imorrn. VAFAN SKULLE JAG VARA MED FÖR?! Usch, det är inte alls en bra dag idag. Trots att jag och Rikard har 8 månader idag är det en dålig dag idag..


...I don't wanna be a stupid girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0