Ger du inget av dig själv kan jag ändå ingenting ta...

Helgen blev inte precis som jag hade tänkt mig. Men ändå helt skaplig!
Var till arvidsjaur och handlade julklappar i fredags med Moa, Mikaela, Rebecka och Pernilla. Men har några kvar, ska ju då till Sundsvall över jul så har tänkt mig att det ska lösa sig i alla fall! Sen var jag en sväng på nattöppet med Moa och åkte hem ganska tidigt, trots det lyckades jag inte sova nå tidigare.. Varför är det så omöjligt att sova när man behöver det?!
Lördagen var det bara hoppa upp vid sex. Det blev 8 timmars jobb och nästan lika många timmars fylla! Inget jag grinar över. Dock sov jag inge vidare den natten, utan jag hade otroligt ont i kroppen. Men dagen räddades av min karl som kom vid 3. Var dock inte så roligt att kliva upp vid 4 imorse. Men har man lovat så har man ju. Tyvärr. Vi var även i kyrkan och lyssnade, både Anna och Åse sjöng. Otroligt fint! Helt unbelivible, inte ens 3 veckor kvar till julafton! Usch vad mycket jag måste hinna med innan dess.. Uschuschusch.
Just ja, sen har vi stallet och dess luciashow som tar all eventuell livslust ur en. Hur kunde jag vara så dum att tro att det skulle bli någonting roligt av det när det är stallet vi pratar om?! Stallet där riktigt få är frisk i hjärnan och har otroligt dålig stil.
JAG BLIR SÅ LESS SÅ JAG TROR JAG SPYR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0