there was a time when you let me know

Idag är det juldagen, med andra ord var det julafton igår. Eller egentligen är det annandagen nu men tycker inte det räknas så. Men som alla andra dagar i mitt liv så var det verkligen en berg och dalbana!
Seg start på dagen och segt avslut, julafton är nog en av de segaste dagarna på året och vore verkligen totalt jävla värdelösa utan julklapparna!
Usch vad bortskämd jag lät! Men julafton kopplar jag med att jag måste sitta still och ha tråkigt med släkten i massvis med dagar! Otroligt tråkigt! Så tråkigt att jag nästan kreverar.. Nä jag grinar nästan!
menmen, kan ju berätta att min julafton i år var fylld av mycket kärlek vilket den ska vara och jag fick fina presenter och åt mig mätt som en jag vet inte vad. Så med andra ord kan jag ju säga att det var ju som dom ska vara. Nu kommer vi till den sura delen, jag är less på hela min släkt och familj. Det blir alldeles för intensivt att träffa dem såhär.. Jag ska ha min släkt nära så jag slipper ha det såhär när jag blir gammal och har egna barn! Imorrn ska jag i alla fall gå på birsta och köpa nya kläder! Sen ska jag åka till mina supertråkiga kusiner(ännu mera släkt, BLÄ!) Och dagen efter det åker jag äntligen till min pojkvänn som jag saknar så jag nästan spricker, även åker jag till bultsyster som jag saknar nästan lika mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0