I wish you'd do it again

Sitter på programeringen och gör ingenting. Egentligen borde jag göra klart banken och polarkakan.. Men jag fattar ingenting och får aldrig någon hjälp. Det här suger! Har dessutom så torra läppar att jag tror jag dör. Jag tycker inte att det borde vara så här och jag har inte lyckats sova mer än två å en halv timma i natt, om alls det. Har ätit dåligt med lunch och inte ätit något annat sen lunch igår. Min nacke har totalkraschat och jag grinar snart för att den är så jävlig med mig. Förstår inte hur en kroppsdel kan vara så spänd. Jag har en pansarnacke som Rikard sa, men någon positiv pansarnacke kan jag inte kalla det i alla fall! Och nu är jag färdig med alla programeringsuppgifterna!!!

Det enda jag kan se som är positivit nu är att om en vecka sitter jag i Sundsvall och har jullov! Och jag får jobba ojämna veckor så jag är ledig marknaden :)

Is that your hand on my girlfriend?
Is that your hand?
I wish you'd do it again
I'll watch you leave here limping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0