And all I want for christmas is you!

Då var det engelska, ingen lärare och ingen pluggning med andra ord.
Innan var jag på en julkonsert, vilket inte gav mig någon julstämning. Jag önskar jag hade de, för de skulle nog kunna liva upp mitt liv. Om inte världen visste det så är jag allt utom glad idag, eftersom ännu en plan har spruckit och jag känner att det är inte alls kul längre. Ingenting som jag vill ska funka, fungerar. Inget som jag vill ska hända, händer. Utan det blir alltid totalt tvärt om!
Det är idag dessutom 22 dagar kvar till julafton, och jag har inte funderat på en enda julklapp. Ännu värre, hur fan ska man ha råd med julklapparna?!


Kommentarer
Postat av: li

ah, jag vet inte vem du är, men du hade samma julklappsbild som jag! :D

2009-12-05 @ 14:44:17
URL: http://kraaaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0