Borta superduperbra, men hemma antagligen bäst!

Som sagt var det ett långt tag sedan jag fick något nedskrivet här. Men nu har vi lånat mina kusiners internet här ute i Racksund. Hade hoppats på att Jasmin skulle komma ut nu när Josefin och Lisa dragit hem till Piteå. Men tydligen inte, så nu sitter jag i tvrummet med mamma, pappa och Johan efter en lång dag ute i solen. Eller egentligen två långa dagar i solen, igår var det helt värdelöst före så vi var bara en liten bit ut på sjön. Men i natt frös det på mycket så det har varit skare hela dagen och vi körde upp till mort(eller mört)träsk idag. Där tog solen ordentligt kan jag säga! Det svider lite lagomt i ansiktet och jag antar att en dusch verkligen inte skulle döda mig just nu! Mamma ser ut som en invandrare och man kan nästan börja fundera på om hon kanske kommer måsta söka asyl snart, snacka om att lätt bli solbränd!
I övik hände det ganska mycket, orkar inte dra upp allt. Utan säger bara att det som vanligt, var en lyckad tid där. :) Som vanligt var det en seg resa hem också iof. Men allt kan ju inte vara bra, nog för att just nu är väl inte allting så jäkla bra heller. Vill göra allt som just nu verkar omöjligt. Men jag ska se om jag inte kan övertala kära mor min nu när pappa och Johan far och lockar lite räv. :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

rykterna kommer nå dig också

2009-04-15 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0