Skoterled, ta mig hem!

Okej, sanningen är att vädret sket sig så det blev inget fjäll idag. I och för sig gjorde det inte mig allt för mycket, jag fick ju trots allt sovmorgon till 9 då! Kl 10 åkte vi med Jonas och Ulrika till nån laxsjön eller vad det nu hette. Jättemysigt men nu halvsnöar det utanför fönstret. Ikväll ska jag basta med Maja och Olivia, ska bli riktigt jävla skönt. Är ju nästan en vecka sen sist så jag kan ju behöva det ;)

Har inget mer intressant att skriva, men slänger upp nån påskbild :)

Bland de underbaraste människorna på denna jord antar jag :)


Haha, Singstar med en borta Mikaela. Undra vars hon tappat micken.

Brorsan och hans jäääätteaborre!

En trött toffel i mortträsk

DuracellLisa, som bara skuttar och skuttar.

Mamma och malte i onsdags uppe på mortträsket.

Jag och min nya favoritunge :)

Snacka om urgullig! Och hennes syster Maria är inte heller så pjåkig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0