Om jag kund vridbak tid'n

Kan ju med lite stolthet säga att jag inte gått många meter denna kväll! Det har varit en kväll med bara sälning, ensammen sälning. Det låter ju faktiskt jättemobbat, men jag tycker att det var überskönt. Har dessutom varit väldigt trött hela dagen så att slippa anstränga sig var bara helt underbart. Önskar nog att många dagar i livet kunde vara säldagar och att jag slapp gå till skolan :) Är så otroligt skolless just nu att det är näst intill omöjligt att förstå. Ändå satt jag och leta högskolor tidigare ikväll, lite dubbelt där. Jag känner att jag vill flytta nu, på minuten. Flytta till Sundsvall låter som en underbar idé, vilka är på?
Tänk en fin lägenhet i närheten av centrum eller mitt i centrum. Inte alls dumt!
Efter att ha lyckats dega bort en hel kväll så lär jag vara less på att sitta inne imorgon. Så förhoppningsvis blir det väl något halvbra imorgon i alla fall :)

 Förästen har vi försökt lura i Mikaela att jag blev gravid i helgen. Men hon synade tyvärr oss.

Min och Rebeckas blåsta chafför (:

Kommentarer
Postat av: lillebror

jag är inte så blåst att jag gick på det! HAHA! jag följer till sundsvall!

2009-04-01 @ 22:52:53
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska flytta till Umeå :)<3

2009-04-02 @ 12:24:57
URL: http://xemmas.blogg.se/
Postat av: mellanbror

idioter, vi sticker till molnen

2009-04-02 @ 14:08:04
URL: http://rebeckawagstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

man blir ju lite imponerad av mikaela som Inte blev lurad, det händer inte ofta !

2009-04-08 @ 18:42:04
URL: http://pernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0