Sommaren är för kort.

Jahapp, nu sitter man här. Har nyss varit i duschen och innan de var jag och Mikaela på promenad och handlade godsaker :) Träffade en efterlängtad person idag, Jonas. Vart att stanna å prata med han ett bra tag innan jag tog mig hem med hundarna och ännu längre innan jag hoppade in i duschen. Måste säga att våran vana Mikaela, är en riktigt bra vana som jag tycker vi ska hålla fast vid och dra med Rebecka på också lite oftare. Det mår vi nog alla tre riktigt gott av! :)
Men just nu känner jag att jag vill tillbaka, tillbaka till sommaren. Det var nog verkligen den bästa jag varit med om. Ser bara roliga minnen, moppekvällarna med Angelika, grillning med emma och Sabina, Silveryran, Gatufesten. Allt! Speciellt alla kvällar och nätter med Jonas och Andrée. Nä usch, sluta deppa nu! Nu ringer Elias, han har ringt som en jag vet inte vad hela helgen. Kanske lika bra att se vad han har på hjärtat.
Sov gott och vakna tort!

Lersundsudden med Emma och Sabina

En mysig utflykt på midsommar med familjen medan farfar fortfarande var vid liv

Talludden med Elin, Jonna och Linda.

Finbesök av Elin och Elias i början av sommaren.

Finns miljontals små minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0