And you cry, cry, cry.

I helgen har jag haft karlbesök igen :) vi har tagit det soft, mest sälat. Var ut till mamma och pappa i racksund igår och hamnade på raggen några timmar efter det. Väl hemma skulle jag backa ut mammas bil från gården. Jag tyckte mycket om snödrivan kan man väl kanske säga eller nått.
Väl hemma var Johan och mamma också hemma. Så Rikard, jag och Johan såg Wild Hogs innan vi gick till sängs. Denna dag gick mest åt att sova, sen åkte vi till stallet och rebeckas kärlek en sväng. Hem och åt, där det bestämdes att vi skulle på bio ikväll. Hade verkligen tur, dom två sista platserna brevid varandra hittade vi :)
Det var Män som hatar kvinnor dom visade, eller som pappa säger Män som matar kvinnor. Den var riktigt bra, men tycker verkligen inte om namnet, de får en att tänka på dåliga saker och dåliga tider!
Nu ska man lägga sig utmed sin bror och se snutarna.
Ser fram emot tisdag, för vad är tisdag för dag bröder?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

promenad

bastu

bröder

andra avenyn

TISDAG

2009-04-20 @ 00:15:19
Postat av: Jasmin

Ne , inte på Hornavan Hotel :)

2009-04-20 @ 16:26:39
URL: http://jasminsundstrmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0