Och le som bara jag gör...

Haha, snacka om att jag har otroligt lite att göra. Jag har sett ett avsnitt singing bee och ett avsnitt Lustgården. Måste säga att lustgården är någonting väldigt annorlunda och ganska roligt ändå. Har precis startat ett nytt avsnitt, men får se om man sover eller ser klart det. Borde nog sova, förstår verkligen inte vad jag gör vaken nu! Fast jag kan ju trots allt inte sluta le. Jag har träningsverk i mina smilemuskler! Det är otroligt, men jag kan bara inte sluta le! Nog för jag kan antagligen gissa många anledningar till varför jag ler. Jag tycker heller inte det skulle sitta fel med en flaska vin och någon människa man tycker om, det finns kanske inte allt för många att välja på. Men det finns saknade och efterlängtade personer. Både karjävlar och tjejer (: Nämen nu får jag baske mig ta och sluta dagdrömma så jag kan nattdrömma något spännande istället för min hjärna och min fantasi håller på att vara ordentligt tömd efter denna långa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0