Elaket är kärlek

Om alla bara visste vilka sketna typer det finns här i världen. Just nu sitter jag bakom en av de mest pinsamt tröga människor. Egentligen borde man få strypa alla sådana människor, men då är problemet att det inte skulle finnas så många människor kvar på jorden. När en går kommer en ny, det kryllar bara av dem. Därför måste man göra något åt deras fula arslen och visa våra fina istället :) Så hämden är ljuv.
Sen så är det så att min kära mor förstår sig inte på skolan nu för tiden. Hon är absolut gammaldags och jaa. så är det nog bara..

Säger nog som rebecka, Människor är farliga, människor gör en illa!

Kommentarer
Postat av: lillebror

ja akta dig för människor, människor gör dig illa

2009-04-29 @ 11:31:30
Postat av: maja

ja det var roligt men jag är jätte osäker nu vad jag ska gå för något

2009-04-29 @ 16:31:16
URL: http://killingtony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0