Det är inte alltid det som räknas hursom helst..

Nu är det såhär att min dag började riktigt bra, jag fick nämligen sluta redan kl 10.30! Men gick till annette och vi var ute i solen! Sedan hamnade jag med Mikaela i solen, fast där någon gång när Mikaela tog proverna kändes allt bara skit och nu sitter jag här i min dystra ensamhet. Känns verkligen inte kul!
Men som tur är så kommer Tomas och Rebecka hit och äter snart. Sedan så har jag, Mikaela och Moa en uppföljare att se!


Haha, en sån bh skulle man haft sig eller?!;)

Kommentarer
Postat av: olle

ja man kan ju inte alltid vara på topp... men tillsammans som sagt :)

2009-04-23 @ 19:12:59
Postat av: Emma

Gick det bra? :)<3

2009-04-24 @ 10:01:26
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0