Are we humans, or are we seals?

Just nu sitter jag då i självaste Gullvik. Rebecka ligger utslagen i soffan efter en hård natt och mycket potatis. Eller så mycket vart det inte, det var riktigt mysig kväll. Kvällen började hemma hos Matte och Marie där Bult senare hämtade oss. Sedan blev det mest bara bilåkning resterande delen av kvällen. Eller vi stannade en sväng hos Mikaela och hämtade hattar :)
Igår på dagen var vi även på paradisbadet i Övik, där vi också hittade sälhemmet. Och alla vet nog vid det här laget att säla, det är något vi bröder är kung på. Simmade 400 meter och åkte massa ruschkanor. Jag och Rebecka såg nog ut som två små ungar där vi sprang upp och ned som några andra idioter.
Men det blir ju kanske inte så himla mycket bloggande nu när jag är borta, och sen när jag kommer hem blir det nog racksund hoppas jag så då lär det ju inte heller bli mycket till bloggande. Men nu är jag less på att säla(tro det eller ej) så nu ska jag se om jag lyckas ruska liv i Rebecka så vi tar oss ut på en promenad i det underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0